פרופ' ירון זליכה: "דו"ח מוד'יס – סערה בכוס תה"

אסתי פלד 1 Comment on פרופ' ירון זליכה: "דו"ח מוד'יס – סערה בכוס תה"

בראיון ב"מהדורה המרכזית" אמר הכלכלן פרופ' ירון זליכה: פרופ' ירון זליכה לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' על דו"ח מוד'יס: "זו סערה בכוס תה שנוצלה בידי מחנה השמאל להסית נגד הממשלה. הם לא הבינו מה שקרה ומה המקור בגידול שאמרו שישראל במגמה חיובית. אז היה גירעון שנסגר זמנית בגלל מהלך בדיור. הם גילו את טעותם, וזו הייתה הזדמנות להחזיר כת הדירוג ליציב"

צילום: Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרופ' ירון זליכה לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' על דו"ח מוד'יס: "זו סערה בכוס תה שנוצלה בידי מחנה השמאל להסית נגד הממשלה. הם לא הבינו מה שקרה ומה המקור בגידול שהיה בממשלה הקודמת שאמרו שישראל במגמה חיובית. אז היה גירעון שנסגר זמנית בגלל מהלך בדיור. הם גילו את טעותם, וזו הייתה הזדמנות להחזיר כת הדירוג ליציב"

"מודיס גם כתבו שהרפורמה חשפה את השסע בעם. הם גם כתבו שהשקל נסחר מול האירו וזה שקר. אולי זה מה שהם רוצים, להפחיד ולומר צדקנו כשישראל תפסיד משקיעים. נגיד שהכסף וההשפעה נמצאים במחנה אחד שהפסיד בהחירות ולכן לראשי הבנקים ולכלכלנים לשוב למצוא חן בעיניהם. מחנה השמאל חושב כעדר, לר מסכים להקשיב. גם לי יש ביקורת, על הרפורמה שהייתה יותר מדי, וגם התקציב שחסרים בו מנועי הצמיחה שהממשלה הבטיחה"

"הצעת התקציב לא חברתית. מה שפוגע בציבור זו הריבית. כל אחוז בריבית זה עשרה מיליארד שיוצא לנו מהכיס, ההתייקרויית פוגעת לנו בחיים ובמחוללי ההתייקרות לא מטפלים"

האזינו:



1 תגובות

מיין תגובות